16 Mayıs 2008

Gül

Not: orjinal kadraj, müdehalesiz...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika fotoğraflar.Eline sağlık.1 hafta geciktin ama dönüşün muhteşem olmuş.

morkedi dedi ki...

teşekkürler enes, daha iyilerinde görüşmek üzere :)

Adsız dedi ki...

Bu arada farkettim de ben hep fotograflara hikaye yaziyorum, hic fotografin kalitesine bir yorum yapmiyorum. Bari buna oyle birseyler yazayim demistim tabii eger mudahelesiz orijinal kadraj ne demek onu tam anlayabilseydim. Ama vurguya bakilirsa zor bir seyi basarmissin. Tebrikler. Seni bildim bileli boyleydin zaten... :) Cok da geyik oldu...

morkedi dedi ki...

yani kesme biçme yok, el oraya sonradan yerleştirilmedi... Sanırım açıklayıcı olmuştur....
teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Seeeyyyyy peki o zaman kol nerde?

morkedi dedi ki...

kol olması gereken yerde :)
sadece siyah bir ceketin yardımı...

Adsız dedi ki...

zekice :)