23 Nisan 2008

Canon A510'um ve Nikon D80'im :)



Yeni bir dönem başlıyor blogumda!
Emeklemelerim bitti, ilk adımlarımı atmaya başlayacağım artık (inşallah:)
Şu zamana kadar kahrımı çeken (yaklaşık 3 yıl) canım makinam a510'uma teşekkürü borç bilirim, bende onun kahrını az çekmedim açıkçası ;)
Ama artık Nikon D80'im ile çekilmiş fotoğraflar izleyeceksiniz.
İnşallah umduğum ve benden umulan fotoğraflar izlettirebilirim ;)
D80'im ile ilk fotoğrafımın A510'uma ait olmasını istedim, çok ta sevdim kendisini...
herkese iyi seyirler dilerim ;)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugüne kadar sürekli takip ettiğim ve harika fotoğraflarını bizlere izlettirdiğin blogunun, bundan sonra daha büyük bir zevkle ve daha büyük bir kesim tarafından takip edileceğinden hiç şüphem yok.Yeni döneminde herşeyin gönlünce olmasını dilerim.Harika insan artık hak ettiği harika makinesiyle...

Hamit K. dedi ki...

yeni makinen hayırlı olsun. Çok daha güzel kareler göreceğimize inanıyorum. Selam ve dua...

New York Muhtari dedi ki...

harika resimler.

Nikon yuzunu karar ckikartmayacak emin ol. Ben Nikon kullanmaya basladigimdan beri Ne Canon ne Fuji makinalarimi elime aldim.

Hayirli olsun, simdiden.

morkedi dedi ki...

enes teşekkür ederim, daha iyileri sizin olsun ;))

hamit k. teşekkür ederim, bende öyle umuyorum, inşallah :)

new york muhtari teşekkür ederim... Evet makinadan yana şüphem yok :) bu dediklerinizi Canoncular duymasın ama ;)

Adsız dedi ki...

Demistim sana bir d80 lazim diye. Hadi hayirli olsun. Baya ugrastin ama kavustun sonunda.

Adsız dedi ki...

Hayırlı Uğurlu Olsun.
Makinaların ruhu yoktur diyen bu dünyada hiçbirşeyin farkında değildir.
Çalışmalarının devamını bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Özlem ablacım hayırlı olsun yeni makinen. İyi günlerde kullan bizide çekersin artık :D

morkedi dedi ki...

howl sağolasın, kavuştum sonunda çok şükür...


beşiktaş teşekkür ederim, evet katılıyorum söylediklerine ;)


Elif, sağol canım, darısı başına ;)

duyuşen... dedi ki...

hayırlı olsun... darısı başıma inşallah:) canon a430 um yakın zamanda büyük bir hasar aldı...benim de yeniliğe ihtiyacım var... güzel fotoğraflı güzel günler mor kedi....

Adsız dedi ki...

ama çatlayacağız sabırsızlıktan:)
sağlığın yerindedir inşallah.

müsadenle burada bi reklam yapayım.

http://www.myoteknikerler.com/forum/default.asp

morkedi dedi ki...

duyuşen darısı başınıza :) teşekkür ederim...


beşitaş teşekkürler iyiyim çok şükür, müsade etmeden reklam yapmışsın ama hadi hayırlısı bakalım... buyrun, geciken fotolar...