30 Ocak 2008

Kermit


Doğum ay'ım bu ay...
Buda benim bana hediyem :)
Yeni kermitim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Neşe huzur ve mutluluk yakandan hiç düşmesin. Nice mutlu yıllara

Adsız dedi ki...

fotoların her zamanki gibi çok güzel.

keyfle takip ediyorum.

doğumun kutlu ama kermiti hediye eden bahtı açık eminim çok mutlu:)

nice güzel senelere.

morkedi dedi ki...

barb michelen thanks :)

İsimsiz, teşekkür ederim, cümlemizin inşallah :)

beşiktaş, teşekkür ederim...
evet kendime hediye alarak hemde kendime hediye vererek çok mutlu oldum :)

Adsız dedi ki...

aaa.. bak şimdi olmadı.

bu istanbul ne enteresan şehir.
milyonlarca insan yaşıyor ama hediye almayı bilmiyorlar.

gerçi ocak ayı geçti ama sana hediyemizi kabul et lütfen.

hii.. sadece web adreslerini biliyoz dimi..:)

kişiliğini, fotoğraflarını ve seni çok seviyoruz.