17 Aralık 2007

Taş | Kağıt | Makas

6 yorum:

Adsız dedi ki...

taş kagit makas...bu oyunu severdim kücükken :) son 11 foto için komple tebrikler :) her zamanki gibi güzel şeyler çıkmış ortaya.devamını bekliyorum...

Adsız dedi ki...

Ben de cok severdim bu oyunu. Hatta oyunlarin icinden sadece bunu severdim. Ya morkedicim, yanlis anlama fotograflar cok guzel ama sana soyle daha iyi bir kamera lazim. Sanki boyle Nikon d80 gibi falan. De mi? :))

morkedi dedi ki...

Enes teşekkür ederim, beğenmene sevindim... :)

"de" ama Howl tanışıyormuyuz acaba??
İstediğim modeli biliyor olman bunu gösteriyor da? kimsin seenn :)

Adsız dedi ki...

Kimim ben? Aslinda sana ipucu da verdim ama ... Bulursan bana da soyle kim oldugumu.

Adsız dedi ki...

Ses yok morkedi. Noldu?

morkedi dedi ki...

üzgünüm, çıkaramadım!