18 Ocak 2007

Hoşçakal

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende böyle birşey yapmıştım.. birkaç cümle sadece.. fotoğrafı da hoslandığım,çok güzel vakitler geçirdiğim, ama birden bire ortadan yok olan, bir türlü ulaşamadığım,tanıstığım günden bugüne onu düşünmeden geçirdiğim bir günümün bile olmadığı kıza vericektim..
nasip olmadı.

xyz dedi ki...

hı birde.. bunları kaç mp bir makine ile çekiyorsun.. Çektikten sonra küçültüp ps'emi atıyorsun.. yoksa psde oynadıktan sonra mı küçültüorsun.. yoksa orjinalleri mi böyle.. bende bu tarz bir blog açtım kendime.. çektiğim fotoğrafları paylaşıcam..ara sıra yazılarda yazarım.. profesyonel değilim gerçi... yorumlarını/önerilerini beklerim =)
pff feci baş ağrım war..
yatağımla yüzleşiyim ben..

morkedi dedi ki...

böyle bir fotoğrafı sevdiğiniz kişiye verirseniz çok iyi sonuçlar alacağınızı sanmıyorum :)
tabi ayrılmak istiyorsanız o ayrı...

3.2 mp makina ile çekiyorum
canon a510...
çektikten sonra ps'de küçültüyorum gerekli gördüğüm işlemleri yapıp kaydediyorum ve buraya ekliyorum...
öyle işte ;)

xyz dedi ki...

Evt böyle bi fotoğraf pek iyi sonuçlar wermeyebilir sevgili üzerinde =)
Tam olarak böyle değildi ama benimkisi..
Bitmiş halini taratıcaktım ekliyim diye ama bulamadım.. ona çok benzer bi ps çalışması var ama.. Böyle birşeydi:

http://selruzgari.free.fr/photos/kn/pff.jpg

Adsız dedi ki...

Çok duygusal bir kompozisyon. Tebrik ederim bir kez daha.