10 Ekim 2006

ışıklar

8 yorum:

Hepzibah The Watchman dedi ki...

I like your pictures - God bless.

morkedi dedi ki...

thank you very much hepzibah...

Oyyy sandığı dedi ki...

güzel bir enstantane...anılarım yine canlandı. teşekkürler

morkedi dedi ki...

ben teşekkür ederim...
inşallah güzel şeyler anımsatmıştır fotoğrafım...

Oyyy sandığı dedi ki...

sayın morkedi, güzel manzaraların güzel anıları var bende. haydarpaşa garında istanbul kızları konulu bir kaç fotoğraf görebilirsem bloğunuzda sevinirim. ayrıca www.sendika.blogspot.com ziyaret etmenizi ve destek vermenizi dilerim...saygılarımla

morkedi dedi ki...

bu biraz sipariş gibi oldu ama fırsatım olduğunda böyle bir kompozisyon deniycem...
teşekkür ederim ilginize.

Oyyy sandığı dedi ki...

Ahh sevgili morkedi, duygularınızı harmanlayarak çektiğiniz bu harika fotoğrafları , eğer vaktim ve imkanım olsaydı ancak bu kadar güzel çekebilirdim diye kendimi kandırmaya çalışıyorum. Kesinlikle içimdeki duygularıma objektif doğrultuyor ve klikliyorsunuz. Yüksek saygılarımı sunarım efendim
suat evşen

morkedi dedi ki...

teşekkür ederim Suat Bey, beğeniniz ve ilginiz için...
saygılar bizden...